Les visites a la plataforma online d’EduCaixa augmenten un 230% durant el confinament, amb més de 362.000 usuaris

24.04.20

Des de l’inici del confinament, han accedit al portal online d’EduCaixa 362.000 usuaris, cosa que significa un augment del 230% respecte de la mitjana mensual del 2020.

Els cinc recursos digitals d’EduCaixa més descarregats durant la quarantena són de l’àmbit de l’Educació emocional.

Un estudi reflecteix que el 72 % dels joves confirmen que estan reforçant la comunicació i el vincle amb els seus pares.

Els recursos online d’EduCaixa estaran a disposició de la plataforma de la Coalició Mundial per a l’Educació COVID-19 de la UNESCO.

“Avui és ben sabut que la intel·ligència emocional és un factor que predisposa cap a un millor i exitós desenvolupament personal, acadèmic i professional. La Fundació “la Caixa” treballa en aquest sentit per a que les noves generacions reforcin les seves competències i sàpiguen afrontar els nous reptes.”, ha destacat el president de la Fundació “la Caixa”, Isidre Fainé.

Etiquetes

Última actualització: 28 febrer 2024 | 11:16