La Fundació ”la Caixa” i IrsiCaixa impulsen el Coronavirus Community Lab, el primer projecte de ciència ciutadana per millorar la salut integral

31.03.20

El Coronavirus Community Lab és una iniciativa d’EduCaixa i el Living Lab de Salut d’IrsiCaixa que convida la ciutadania a presentar propostes de canvi basades en l’evidència que millorin la salut integral de la seva comunitat.

La proposta es dirigeix especialment a alumnes i/o docents de 2n cicle d’ESO i Batxillerat, i també a famílies i adults.

El projecte obrirà un repositori amb totes les iniciatives rebudes per donar-los visibilitat, difusió i fomentar així sinergies i crear una xarxa de solucions a l’abast de tothom.

Amb aquesta proposta de ciència ciutadana, la Fundació ”la Caixa” se suma a la iniciativa Creating for Humanity, una crida a l’acció per a la joventut amb la missió de generar idees, crear solucions i consolidar start-ups per afrontar conjuntament els reptes del COVID-19.

Etiquetes

Última actualització: 28 febrer 2024 | 11:17