Prop de 2,5 milions d’alumnes accediran aquest curs a l’educació complementària i transformadora de l’Obra Social “la Caixa”

28.09.18

EduCaixa és el programa educatiu de l’Obra Social “la Caixa” i un dels principals agents de transformació educativa d’aquest país, mitjançant l’impuls d’intervencions, projectes i recursos educatius dirigits al desenvolupament de les competències de l’alumnat.

Durant el curs passat, més de 2,4 milions d’alumnes han complementat l’educació formal amb EduCaixa, i en el curs present arribarà a més escolars a través de propostes que promouen l’educació en valors, l’art, la cultura, la ciència i l’emprenedoria.

A través del portal www.EduCaixa.com, la comunitat educativa disposa d’una gran varietat de recursos multimèdia, així com també d’un espai de sol·licitud de materials físics per utilitzar a l’aula. L’any passat, prop de 842.000 usuaris van accedir a la plataforma en línia.

Els centres propis de l’Obra Social ”la Caixa” acullen una part de les propostes i activitats d’EduCaixa adaptades a les necessitats educatives de cada territori. Els centres CaixaForum de tot Espanya van rebre prop de 222.195 escolars al llarg del curs passat.

Etiquetes

Última actualització: 28 febrer 2024 | 11:20