Més de 2,3 milions d’alumnes han accedit a l’oferta educativa de l’Obra Social ”la Caixa”

21.08.17

eduCaixa és la proposta educativa de l'Obra Social "la Caixa" que complementa l'educació formal de les escoles amb recursos i activitats que ajuden a ampliar els coneixements dels alumnes i propicien el seu desenvolupament personal durant l'etapa escolar.

El projecte eduCaixa va arribar a més de 2,3 milions d'alumnes durant el curs passat, i en el curs que ara comença hi participaran encara més escolars, amb l'objectiu que les noves generacions tinguin l'oportunitat d'accedir a una educació de qualitat enfocada en el desenvolupament de les competències bàsiques.

A través del portal www.eduCaixa.com, la comunitat educativa disposa d'una gran varietat de recursos multimèdia i materials descarregables, així com d'un espai d'interacció i de sol·licitud de materials físics per fer servir a l'aula. Com a resultat, l'any passat prop de 871.000 usuaris van accedir a la plataforma en línia.

Els centres propis de l'Obra Social "la Caixa" acullen part de les propostes i activitats d'eduCaixa adaptades a les necessitats educatives de cada territori. Els centres CaixaForum de tot Espanya han rebut prop de 200.000 escolars al llarg del curs passat.

Etiquetes

Última actualització: 28 febrer 2024 | 11:23