El desenvolupament emocional i l’escolta activa són els recursos educatius online més sol·licitats per docents i alumnes

01.04.15

Estudis recents mostren que els alumnes universitaris amb les habilitats emocionals més desenvolupades presenten menys símptomes físics, menys ansietat social i depressió, més capacitat per solucionar problemes i menys rumiament.

En aquest context, l'Obra Social ”la Caixa” fomenta que l'educació socioemocional sigui atesa i afavorida per la família i la societat, però també per l'escola. Per això, eduCaixa ofereix a la comunitat educativa activitats sobre aspectes emocionals i socials per aplicar-les a l'aula, i facilita que alumnes i docents puguin accedir fàcilment a aquests recursos en línia.

Els recursos virtuals eduCaixa de tipus social i cultural més visitats són els que treballen els atributs socioemocionals: Emocions i sentiments i Aprendre a escoltar.

eduCaixa és un complement únic i innovador per a l'educació formal de les escoles que pretén promoure el desenvolupament personal a través de l'educació emocional i en valors, estimular les capacitats pròpies, fomentar l'educació emprenedora, divulgar l'art i la cultura, i despertar vocacions científiques.

El 2014, el projecte eduCaixa va arribar a més de dos milions d'alumnes i a més de 7.755 escoles de tot Espanya.

Etiquetes

Última actualització: 28 febrer 2024 | 09:50