Més de dos milions d’alumnes de tot Espanya van accedir a recursos educatius complementaris als curriculars

29.01.15

eduCaixa és un complement únic i innovador a l’educació formal de les escoles que vol promoure el desenvolupament personal a través de l’educació emocional i l’educació en valors; estimular les capacitats pròpies; fomentar l’educació emprenedora; divulgar l’art i la cultura, i despertar vocacions científiques.

El 2014 el projecte eduCaixa va arribar a més de dos milions d’alumnes i més de 7.755 escoles de tot Espanya, i continua tenint com a objectiu oferir a les noves generacions l’oportunitat d’accedir a una educació de qualitat basada en el desenvolupament personal i els valors.

La gran aposta d’eduCaixa és l’aplicació de les noves tecnologies per promoure la participació i la col·laboració de tota la comunitat educativa i aconseguir la màxima notorietat, interacció i eficiència per a la seva proposta pedagògica. Com a resultat d’això, l’any passat més de 650.000 persones van accedir a l’oferta de continguts en línia recollits al portal www.eduCaixa.com.

L’oferta d’eduCaixa també destaca pels seus projectes innovadors en el foment del desenvolupament de competències emocionals i emprenedores. En són un exemple els recursos en línia d’Educació Socioemocional per a alumnes de primària, als quals l’any passat van accedir-hi prop de 13.600 persones, o el KitCaixa Joves Emprenedors que ja ha arribat a 1.000 centres educatius, el triple que el curs passat.

Les exposicions itinerants i els centres propis de l’Obra Social ”la Caixa” també dissenyen una part important de les propostes i activitats d’eduCaixa adaptades a les necessitats educatives de cada territori. Els centres socioculturals CaixaForum de tot Espanya van rebre 188.008 escolars, i 162.242 van visitar els centres CosmoCaixa, dedicats a la divulgació científica.

Etiquetes

Última actualització: 28 febrer 2024 | 11:34