Més de 95.000 alumnes espanyols han participat en els concerts escolars organitzats per l’Obra Social ”la Caixa” durant el curs 2012-2013

13.08.13

Un total de 95.380 alumnes espanyols dels cicles d'infantil, primària i secundària han assistit durant el curs 2012-2013 als concerts escolars organitzats per l'Obra Social ”la Caixa” a tot el país.

Al llarg del curs que tot just ha acabat, l'entitat ha programat 47 cicles de concerts ─amb més de 200 representacions─ en 26 províncies diferents, a partir de 9 produccions especialment dissenyades perquè els escolars puguin gaudir d'uns espectacles plens de música, màgia i diversió.

Els concerts escolars ofereixen a nens i nenes l'experiència i el plaer d'assistir a espectacles atractius i estimulants, seleccionats amb l'objectiu d'introduir les noves generacions en el món de la música. A més, professors i mestres tenen l'oportunitat de completar la formació musical dels seus alumnes mitjançant una activitat que es desenvolupa tant a l'aula a partir del material pedagògic proporcionat per l'Obra Social ”la Caixa”, com a través de l'assistència als concerts escolars.

La programació musical escolar es desenvolupa en el marc d'eduCaixa, plataforma que potencia el compromís de ”la Caixa” amb l'educació, els professors, els alumnes i les seves famílies.

Última actualització: 28 febrer 2024 | 11:30