Més de 1.130.000 alumnes espanyols van participar en les activitats d’eduCaixa durant l’any 2012

11.03.13

eduCaixa complementa l'educació formal de les escoles amb propostes i recursos pedagògics de temàtica social, cultural, científica, mediambiental i educació financera.

L'any 2012 el projecte eduCaixa va arribar a 1.130.220 persones, un 27% més que l'any anterior, i segueix l'objectiu que les noves generacions tinguin l'oportunitat d'accedir a una educació de qualitat basada en la reflexió social i els valors.

La gran aposta d'eduCaixa és l'aplicació de les noves tecnologies per tal de promoure la participació i la col·laboració de tota la comunitat educativa i aconseguir la màxima notorietat, interacció i eficiència a la seva proposta pedagògica. Com a resultat, l'any passat 252.177 persones van accedir a l'oferta de continguts online recopilats al portal http://www.educaixa.com/.

Les exposicions itinerants i els Centres propis de l'Obra Social ”la Caixa” també dissenyen una part important de les propostes i activitats d'eduCaixa adaptades a les necessitats educatives de cada territori. Els centres socio culturals CaixaForum d'arreu d'Espanya van rebre 137.000 escolars, i 247.322 van visitar els centres CosmoCaixa, dedicats a la divulgació científica.

eduCaixa està adreçat a alumnes de 3 a 18 anys, professors i associacions de mares i pares d'alumnes, i neix de l'experiència i el compromís que des de fa més de trenta-cinc anys ”la Caixa” té amb el món educatiu.

Etiquetes

Última actualització: 28 febrer 2024 | 11:27