LECXIT-Lectura per a l’Èxit Educatiu aconsegueix multiplicar per tres el nombre d’infants amb bona comprensió lectora

23.10.15

LECXIT-Lectura per a l’Èxit Educatiu, és un projecte pioner a Catalunya que té com a objectiu millorar la comprensió lectora d’infants amb dificultats en aquesta matèria, a través del suport individualitzat i continuat de persones voluntàries.

La Fundació Bancària ”la Caixa”, la Fundació Jaume Bofill i el Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya són els responsables de promoure aquesta iniciativa.

El projecte es va iniciar en fase pilot el curs 2011/2012 i actualment implica més d’un miler de persones voluntàries en 116 Punts LECXIT repartits en 43 ciutats catalanes.

L’objectiu del programa és arribar d’aquí a dos anys a 1.700 alumnes a través de la participació de 2.000 voluntaris.