L’Obra Social ”la Caixa” destina 5 milions d’euros per ajudar a pagar la quota de la Seguretat Social a 10.000 joves autònoms

17.02.15

La ministra d'Ocupació i Seguretat Social, Fátima Báñez, i el director general de la Fundació Bancària ”la Caixa”, Jaume Giró, han presentat avui un projecte de suport a joves autònoms impulsat per l'Obra Social ”la Caixa” en el marc de l'Estratègia d'Emprenedoria i Ocupació Jove d'aquest ministeri.

El projecte facilitarà subvencions de 75 euros mensuals durant sis mesos a autònoms i autònomes menors de 30 anys que s'hagin acollit a la tarifa plana que ofereix el Ministeri d'Ocupació i Seguretat Social, ampliant-la. Les ajudes estaran disponibles al web http://www.creemosenlosjovenes.es a partir del dijous 19 de febrer.

Amb aquesta iniciativa, que té un pressupost global de 5 milions d'euros, l'Obra Social ”la Caixa” té previst beneficiar 10.000 joves autònoms. El suport de l'Obra Social a l'Estratègia d'Emprenedoria i Ocupació Jove també inclou l'impuls del portal Empléate, que aglutina més de 29.000 ofertes de treball.

El president de la Fundació Bancària ”la Caixa”, Isidre Fainé, explica: «El nostre objectiu és que aquestes ajudes siguin un incentiu per a la creativitat, la perseverança i la il·lusió de molts joves autònoms. Oferint-los facilitats perquè puguin dur a terme el seu projecte, volem demostrar que confiem en ells i en la seva capacitat per construir un futur millor».