La Fundació FC Barcelona i l’Obra Social ”la Caixa” presenten el programa Barçakids per fomentar l’educació en valors

31.10.12

La iniciativa té com a objectiu fomentar i consolidar el sistema de valors dels escolars d'entre 6 i 12 anys a través dels principis pedagògics de l'esport i el joc, així com de la participació activa i inclusiva, tot contribuint a la construcció d'una societat més justa i solidària.

Mitjançant tant activitats presencials com virtuals, amb l'esport com a eix motivacional, es busca promoure entre els infants l'anàlisi i el coneixement d'hàbits i actituds que generin canvis que els ajudin a créixer a nivell personal i col·lectiu.

Barçakids desenvolupa diversos mòduls didàctics entorn de cinc valors: respecte, esforç, ambició, treball en equip i humilitat.

Etiquetes