L’Obra Social ”la Caixa” i el Departament de Justícia impulsen la CiberCaixa Solidària per introduir a joves reclusos en les noves tecnologies

27.07.12

La consellera de Justícia, M. Pilar Fernández Bozal, i el director general de la Fundació ”la Caixa”, Jaume Lanaspa, han signat un conveni per desenvolupar el programa CiberCaixa Solidària al centre penitenciari Joves, de La Roca del Vallès.

CiberCaixa Solidària és un projecte destinat a ensenyar informàtica a interns, que en breu recuperaran la llibertat, amb la participació de persones grans com a formadors, a través de l'aula d'informàtica instal·lada per la Fundació al centre penitenciari.

El programa CiberCaixa Solidària ja s'ha implementat a altres centres penitenciaris de la resta de l'estat, com els de Badajoz (Extremadura), Teixeiro (A Coruña), Picassent (València), Villabona (Astúries) i Zuera (Saragossa). Durant aquest any s'han sumat també els centres de Sevilla I (Sevilla) i C.P. Mallorca (Palma de Mallorca) i properament s'inaugurarà el de les Las Palmas I (Las Palmas de Gran Canaria).

En el mateix acte, l'Obra Social ”la Caixa” i el Departament de Justícia han renovat l'acord de col·laboració per la lluita contra la violència masclista