La Fundació FC Barcelona i l’Obra Social ”la Caixa” presenten el programa FutbolNet per educar en valors nens i joves a través de l’esport

20.04.12

L'objectiu d'aquesta iniciativa pionera a l'Estat és, a través de l'esport, afavorir experiències de desenvolupament humà en barris de ciutats catalanes identificats com a prioritaris per a intervenció social i comunitària.

El projecte del club de futbol i l'entitat financera es desplegarà a vint municipis de les quatre províncies catalanes: Barcelona, Santa Coloma, Igualada, Badalona, Martorell, Vic, Figueres, Olot, Banyoles, Palafrugell, Salt, Cervera, Balaguer, Tàrrega, La Seu d'Urgell, Mollerussa i diverses localitats tarragonines encara per confirmar.

La pedra angular de FutbolNet és el diàleg, entenent que a través d'ell els participants no només entren en una relació de respecte i enteniment mutu, sinó que també adquireixen confiança en si mateixos i sentit de responsabilitat.