La Fundació ”la Caixa” ha atorgat 105 noves beques de doctorat i postdoctorat a investigadors excel·lents perquè duguin a terme els seus projectes en universitats i centres de recerca d’Espanya.
La Fundación ”la Caixa” ha otorgado 105 nuevas becas de doctorado y posdoctorado a investigadores excelentes para que realicen sus proyectos en universidades y centros de investigación de España.

La Fundació ”la Caixa” atrau i reté talent amb un centenar de beques per a joves investigadors

22.03.23

105 investigadors desenvoluparan els seus projectes a Espanya i Portugal gràcies a les 65 beques concedides en el marc del programa de doctorat INPhINIT i les 40 del programa de postdoctorat Junior Leader.

Onze dels becats són catalans, dels quals deu investiguen a centres de Catalunya i un ho fa en un centre d’Alacant. A més, Catalunya atrau el talent de 27 joves investigadors d'altres comunitats autònomes o altres països que realitzen els seus projectes de recerca a centres de recerca locals.

El programa de beques de la Fundació ”la Caixa” és el més important dels que promouen les entitats privades d’Espanya i Europa, tant pel nombre de beques convocades com per la varietat de les disciplines. En total, l’entitat destinarà 20,2 milions d’euros a aquesta promoció de becaris de doctorat i postdoctorat.