Michal Prokop fa el seu Doctorat en Biotecnologia, a l’ICN2 - Institut Català de Nanociència i Nanotecnologia.
Michal Prokop hace su Doctorado en Biotecnología, en el ICN2 - Institut Català de Nanociència i Nanotecnologia

La Fundació ”la Caixa” atorga 110 beques de doctorat i postdoctorat per dur a terme investigacions punteres a Espanya i Portugal

18.01.22

11 dels becats són catalans, dels quals 10 es queden investigant a centres de Catalunya i un ho farà en un centre de Madrid. A més, Catalunya atrau el talent de 55 joves investigadors d'altres comunitats autònomes o altres països que realitzaran els seus projectes de recerca a centres de recerca locals.

En el marc del programa de beques de doctorat INPhINIT, la Fundació ”la Caixa” ha concedit 65 beques, i en el programa de postdoctorat Junior Leader s’han premiat 45 investigadors excel·lents.