Ses Majestats els Reis d'Espanya han presidit la cerimònia de lliurament de les beques de postgrau a l'estranger de la Fundació ”la Caixa”, atorgades als 120 universitaris seleccionats en la convocatòria de 2021. Acompanyats de la ministra d’Educació i Formació Professional, Pilar Alegría, i el president de la Fundació ”la Caixa”, Isidre Fainé.
Sus Majestades los Reyes de España han presidido la ceremonia de entrega de las becas de posgrado en el extranjero de la Fundación ”la Caixa”, otorgadas a los 120 universitarios seleccionados en la convocatoria de 2021. Acompañados de la ministra de Educación y Formación Profesional, Pilar Alegría, y el presidente de la Fundación ”la Caixa”, Isidro Fainé.

120 estudiants universitaris reben una beca de la Fundació ”la Caixa” per a cursar estudis de postgrau a l’estranger

20.07.22

Ses Majestats els Reis d'Espanya han presidit la cerimònia de lliurament de les beques de postgrau a l'estranger de la Fundació ”la Caixa”, corresponents a la seva 40a edició.

Els 120 estudiants universitaris becats de tot l’Estat van ser seleccionats per la seva excel·lència en la convocatòria de 2021 i han obtingut admissions en algunes de les millors universitats del món.

Entre els anys 1982 i 2021, l'entitat ha destinat 189 milions d'euros al programa, un dels més rellevants d'Europa. Al llarg d'aquest període, 3.687 universitaris han pogut ampliar la seva formació a l'estranger amb les beques de la Fundació ”la Caixa”.