Més de 5.000 estudiants i investigadors han rebut una beca de la Fundació ”la Caixa” per ampliar la seva formació d’excel·lència

06.11.20

Un total de 5.213 estudiants i investigadors han tingut l’oportunitat de formar-se a les millors universitats i centres de recerca del món gràcies als emblemàtics ajuts atorgats per la Fundació ”la Caixa”.

L’entitat ha destinat una inversió total de 304,8 milions d’euros des del naixement del programa de Beques el 1982 per potenciar el talent de joves estudiants en totes les disciplines i per impulsar la recerca puntera.

Isidre Fainé, president de la Fundació ”la Caixa”, explica: "Som davant d’un programa veritablement transformador, capaç de canviar del tot la vida de les persones que accedeixen a la beca, però també capaç de millorar la nostra societat, ja que l’avanç científic, la recerca i l’educació són, sens dubte, el motor del progrés".