”la Caixa” rep 5,7 milions d’euros de la Comissió Europea per al seu programa de Beques de Postdoctorat

14.08.19

El programa de Beques de Postdoctorat Junior Leader de ”la Caixa” ha rebut un nou impuls gràcies a la concessió de 5,7 milions d'euros per part de la Comissió Europea a través del programa COFUND de les accions Marie Skłodowska-Curie.

Aquesta aportació permet incrementar el número de beques ofertades, passant de 37 a 45 beques tant per la convocatòria 2020 com per la de 2021. El pressupost total d'aquest programa de beques per aquestes convocatòries ascendeix a 27,5 milions d'euros.

Isidre Fainé, president de la Fundació Bancària ”la Caixa”, apunta: «La formació d'excel·lència és una de les apostes estratègiques de la nostra entitat a llarg termini, juntament amb la investigació. El suport de la Comissió Europea al Programa de Beques és, a més d'una responsabilitat, un estímul per perseverar en aquest camí que, sens dubte, beneficia no solament els investigadors que perceben l'ajut, sinó tota la societat, que rebrà el resultat del seu talent».

Des de la creació del Programa de Beques el 1982, ”la Caixa” ha concedit 4.987 ajuts a joves estudiants i investigadors, que d'aquesta manera han pogut ampliar la seva formació a les millors universitats i centres de recerca del món.