L’enginyera aeroespacial Natalia Larrea, comandant en una missió simulada a Mart al desert d’Utah

20.03.19

Natalia Larrea ha estat escollida com a International Emerging Space Leader per la Mars Society i s'ha convertit en la comandant d'una missió en què han participat vuit persones de tot el món, inclosa una altra espanyola, i que s'ha desenvolupat a la Mars Desert Research Station, a Utah.

La madrilenya havia rebut amb anterioritat una beca de ”la Caixa” per cursar un màster en Enginyeria Aeroespacial a la Universitat McGill de Mont-real (Canadà). 4.771 universitaris han pogut ampliar la seva formació a les millors universitats del món amb les beques de ”la Caixa” des de la seva creació el 1982.

Entre els anys 1982 i 2019, l'Obra Social ”la Caixa” ha destinat una inversió total de més de 240 milions d'euros a les beques de postgrau, cosa que fa d'aquest programa el més important d'Espanya entre els promoguts per entitats privades i un dels més rellevants d'Europa.