L’Obra Social ”la Caixa” entrega 77 beques per a doctorats en universitats i centres de recerca de referència a Espanya

03.07.18

Es tracta de la primera convocatòria del programa de doctorat INPhINIT ”la Caixa”, que atorga 57 beques per a joves investigadors internacionals, i la cinquena del programa de doctorat en universitats i centres de recerca espanyols, que concedeix 20 beques per a estudiants espanyols.

L’objectiu dels dos programes és incorporar joves talents nacionals i internacionals a les universitats i els centres de recerca de referència del país. Aquestes beques tenen una durada màxima de tres anys i un cost mitjà de 120.000 euros per beca per a tot el període. Entre ambdues convocatòries, s’han rebut més de 1.250 sol·licituds.

«Aquestes beques s’inscriuen en la formació d’excel·lència, una de les apostes estratègiques a llarg termini de la Fundació Bancària ”la Caixa”, al costat de la recerca. Estem convençuts que sense l’una ni l’altra no hi ha cap possibilitat de progrés social sostenible», ha explicat la directora general adjunta de la Fundació Bancària ”la Caixa”, Elisa Durán.