L’Obra Social ”la Caixa” lliura 68 beques per cursar doctorats en universitats i centres de recerca de referència a Espanya

21.07.17

Es tracta de la quarta convocatòria del Programa Internacional de Beques de Doctorat ”la Caixa” - Severo Ochoa, que atorga, en aquesta convocatòria, 48 beques per a estudiants espanyols i estrangers, i del Programa de Doctorat en Universitats i Centres de Recerca d'Espanya, que concedeix 20 beques per a estudiants espanyols.

L'objectiu d'aquests dos programes és incorporar joves talents nacionals i internacionals a les universitats i als centres de recerca de referència. Les beques d'aquests dos programes tenen una durada d'entre tres i quatre anys, i cadascuna està dotada amb 113.500 i 115.500 euros. Entre totes dues convocatòries, s'han rebut més de 2.328 sol·licituds.

«A la Fundació Bancària ”la Caixa” donarem per bona la inversió realitzada si aquestes ajudes serveixen per introduir-vos en un cercle meravellós: l'enlluernament que genera coneixement i el coneixement que genera un enlluernament encara més gran. Per això, donem suport a la recerca i la formació d'excel·lència, que convertirà les dificultats d'avui en oportunitats demà. », ha explicat el director general de la Fundació Bancària ”la Caixa”, Jaume Giró.