L’Obra Social ”la Caixa” convoca 197 beques de postgrau en universitats espanyoles i estrangeres

17.11.16

Des de l'any 1982, l'Obra Social ”la Caixa” ha concedit més de 4.300 beques a joves que han tingut l'oportunitat d'estudiar a les millors universitats i centres d'investigació del món.

En aquesta convocatòria es posa en marxa INPhINIT, el nou programa de beques cofinançat per la Comissió Europea. Aquest projecte pretén atreure el millor talent internacional perquè cursi estudis de doctorat als centres de recerca d'excel·lència d'Espanya.

L'oferta de beques de postgrau de ”la Caixa” és la més important a Espanya entre les iniciatives impulsades per entitats privades. La inversió de ”la Caixa” prevista per a la convocatòria del 2017 és de 20 milions d'euros, i el pressupost acumulat des de l'inici del programa ja supera els 232 milions d'euros.