“la Caixa” rep 4,7 milions d’euros de la Comissió Europea per a un nou programa de Beques INPhINIT, dirigides a atraure el millor talent científic internacional

12.08.16

Les beques INPhINIT estan obertes als millors investigadors internacionals perquè desenvolupin projectes de doctorat en els centres d'investigació d'excel·lència d'arreu de l'Estat.

El nou projecte convocarà 57 beques anuals durant els exercicis 2017 i 2018, i ”la Caixa” dedicarà a la mateixa iniciativa una inversió propera als 6,5 milions d'euros per convocatòria.

Per primera vegada, la Comissió Europea cofinançarà un projecte impulsat per l'Obra Social ”la Caixa”. L'aportació al nou programa de 4,7 milions d'euros per la seva part, reconeix les més de tres dècades de trajectòria de ”la Caixa” en la concessió de Beques.

Per a Isidre Fainé, President de la Fundació Bancària ”la Caixa”, "el suport a la formació a través de les Beques sempre ha estat una prioritat per la nostra entitat. L'ajuda de la Comissió Europea a aquest nou programa és, a més d'una responsabilitat, un estímul de primer ordre per perseverar en aquest camí".