120 estudiants espanyols reben una beca de ”la Caixa” per cursar estudis de postgrau a l’estranger

10.06.16

Ses Majestats els Reis d'Espanya han presidit a Madrid la cerimònia de lliurament de les beques ”la Caixa” de postgrau a l'estranger, corresponents a la seva 34a edició.

Un total de 120 universitaris espanyols van ser seleccionats per ”la Caixa” en la convocatòria del 2015. Els becaris, elegits en règim de concurrència competitiva, van aconseguir ser admesos a les millors universitats del món.

Entre els anys 1982 i 2015, l'Obra Social ”la Caixa” ha destinat una inversió de més de 139 milions d'euros a les seves beques de postgrau a l'estranger, fet que converteix aquest programa en el més important d'Espanya entre els que promouen entitats privades.

Isidre Fainé ha assenyalat que «a ”la Caixa” tenim la convicció que invertir en Educació és assentar els fonaments d'una societat més pròspera, més moderna, més innovadora i amb un alt capital intel·lectual». El president del Grup ”la Caixa” s'ha referit als estudiants com «l'exemple que tenim bases sòlides a les quals s'ha de donar una oportunitat» i ha senyalat que la missió de la Fundació Bancària ”la Caixa” és «construir una societat millor i més justa, que permeti donar més oportunitats a les persones, especialment als qui més ho necessiten».