”la Caixa” i el Ministeri d’Economia i Competitivitat impulsen un nou programa de beques internacionals de doctorat als centres Severo Ochoa

29.10.12

L’Obra Social ”la Caixa” concedirà 40 beques per cursar doctorats internacionals als vuit centres d’investigació espanyols acreditats amb el segell d’excel·lència Severo Ochoa.

Les ajudes s’adrecen a estudiants de qualsevol nacionalitat, tindran una durada de quatre anys i implicaran una inversió per part de ”la Caixa” de 4,6 milions d’euros.

El projecte, que recull el testimoni del programa de beques de ”la Caixa” per cursar un doctorat internacional en biomedicina que els últims anys ha format 200 estudiants d’arreu del món, inclourà tres àrees d’investigació: ciències físiques i enginyeries, ciències de la vida i medicina, i ciències socials.

Per a Isidre Fainé, president de ”la Caixa” i de la Fundació ”la Caixa”, la iniciativa «ratifica una vegada més el nostre compromís amb la formació d’excel·lència, amb la investigació i amb l’avanç del coneixement com a puntals bàsics per aconseguir que el progrés de la societat es concreti en el benestar de les persones».