”la Caixa” destina 18,4 milions d’euros a la importació de talent per potenciar la recerca biomèdica espanyola

06.07.10

L'Obra Social ”la Caixa” concedeix 41 beques per cursar un doctorat internacional en biomedicina en quatre dels centres de recerca biomèdica més destacats de l'Estat espanyol: Centre Nacional d'Investigacions Oncològiques (CNIO), Centre Nacional de Biotecnologia (CNB-CSIC), Centre de Regulació Genòmica (CRG) i Institut de Recerca Biomèdica (IRB Barcelona).

L'objectiu d'?aquestes beques és incorporar joves talents d'arreu del món en l'àmbit de la biomedicina als grups de recerca més destacats que desenvolupen programes científics al nostre país.

Dins del programa, l'entitat concedirà fins a l'any 2011 un total de 160 beques amb una durada de quatre anys cadascuna. La inversió de ”la Caixa” en la formació d'investigadors ascendirà a 18,4 milions d'euros. En finalitzar l'any 2011, cada centre tindrà a la plantilla 40 investigadors becats per ”la Caixa”.