Ses Majestats els Reis presideixen la cerimònia de lliurament de les beques de ”la Caixa”

23.03.10

Un total de 121 universitaris espanyols han estat seleccionats per ”la Caixa” en la 28a convocatòria del Programa de Beques de postgrau a l'estranger, que ha disposat d'una dotació de gairebé 6'7 milions d'euros.

Un dels trets característics d'aquest programa de formació és que els estudis becats abracen totes les àrees de coneixement, incloses la música i les arts plàstiques.

Encapçalen el rànquing d'especialitats triades pels becaris d'aquesta última promoció 2009 els estudis d'enginyeria, administració d'empreses, arquitectura, relacions internacionals i medecina.

Des del començament del programa, ”la Caixa” ha permès ampliar estudis a 2.273 universitaris espanyols, amb una inversió acumulada de més de 90 milions d'euros.

El rigor en el procés de selecció dels estudiants, el volum i la importància econòmica de les beques i el prestigi de les universitats estrangeres de destinació han fet del programa de ”la Caixa” un dels més importants dels finançats per institucions privades de la Unió Europea.