”la Caixa” lliura a 40 joves talents de tot el món les ajudes del seu Programa de Beques d’Investigació Biomèdica, dotat amb 19 milions d’euros

20.07.09

L'Obra Social ”la Caixa” concedeix les primeres 40 beques per cursar un doctorat internacional en biomedicina en quatre dels centres de recerca biomèdica més destacats d'Espanya: Centre Nacional d'Investigacions Oncològiques (CNIO), Centre Nacional de Biotecnologia (CNB-CSIC), Centre de Regulació Genòmica (CRG) i Institut de Recerca Biomèdica (IRB Barcelona).   L'objectiu d'aquestes beques és incorporar els millors joves talents d'arreu del món en l'àmbit de la biomedicina als grups de recerca capdavanters que desenvolupen programes científics al país.   ·Dins del programa, l'entitat concedirà fins a l'any 2011 un total de 160 beques amb una durada cada una de quatre anys. La inversió de ”la Caixa” en la formació d'investigacions pujarà a 19 milions d'euros. Quan acabi l'any 2011, cada un dels centres tindrà a la plantilla 40 investigadors becats per ”la Caixa”.   Més informació a la nota de premsa en PDF.