Ses Majestats els reis presideixen la cerimònia de lliurament de les beques de ”la Caixa”

03.06.09

Un total de 136 universitaris espanyols han estat seleccionats per ”la Caixa” en la 27a convocatòria del Programa de Beques de postgrau a l'estranger, que ha disposat d'una dotació de gairebé 7 milions d'euros. Entre les especialitats acadèmiques predominants triades pels becaris d'aquesta última promoció destaquen les d'enginyeria, administració d'empreses, música, comunicació audiovisual, arquitectura, biologia i economia. Des del començament del programa, ”la Caixa” ha permès ampliar estudis a 2.300 universitaris espanyols, amb una inversió acumulada de més de 83 milions d'euros. El rigor en el procés de selecció d'estudiants, el volum i la importància econòmica de les beques i el prestigi de les universitats estrangeres de destinació han fet del programa de ”la Caixa” un dels més importants dels finançats per institucions privades de la Unió Europea.