La Fundació ”la Caixa” crea un programa de beques per a la Xina amb la Casa Àsia

02.12.03

Es convocaran un total de cinc beques per a cursar un màster en administració d'empreses al CEIBS de Xangai (Escola de Negocis del Govern xinès i la Unió Europea) La Fundació ”la Caixa” i la Casa Àsia han signat un conveni de cooperació per a la concessió de beques d'ampliació d'estudis de postgrau a la Xina. En total, es convocaran cinc beques per a cursar un màster en administració d'empreses al CEIBS de Xangai (Escola de Negocis del Govern xinès i la Unió Europea).L'aspecte més destacable d'aquestes beques és l'oportunitat que es brinda als estudiants de cursar estudis durant un any i mig a la Xina.El present conveni s'emmarca en el marc de relacions entre la Casa Àsia i ”la Caixa”, i reafirma el compromís de les dues entitats per promoure activitats culturals i acadèmiques que contribueixin a un millor coneixement entre les societats de l'Àsia, del Pacífic i d'Espanya.130 beques per a sis països La Fundació ”la Caixa” disposa actualment de sis programes per a ampliació d'estudis a l'estranger. A més d'aquesta convocatòria de la Xina (5 beques), compta amb programes per a estudis als Estats Units (50 beques), Alemanya (35), França (20) Regne Unit (10) i Canadà (10). Els programes de beques de la Fundació ”la Caixa” compten amb una llarga tradició dins dels estudis de postgrau per a estudiants espanyols. Es van iniciar l'any 1982 i, des d'aleshores, més de 1.600 titulats superiors espanyols s'han beneficiat d'aquestes ajudes, la qual cosa ha suposat una inversió de més de 55 milions d'euros.www.fundacio.lacaixa.es