Un moment de la cerimònia d'entrega de beques de doctorat i postdoctorat de 2023.
© Fundació "la Caixa"

12 març de 2024

Barcelona12:00Presencial

Acte: La Fundació ”la Caixa” atorga un centenar de beques de doctorat i postdoctorat

Museu de la Ciència CosmoCaixa | c/ Isaac Newton, 26

Afegir-ho als meus esdeveniments

Un centenar d’investigadors joves obtenen una beca de la Fundació ”la Caixa” per desenvolupar projectes en universitats i centres de recerca d’Espanya i Portugal amb el programa de beques de doctorat INPhINIT i el programa de postdoctorat Junior Leader. Aquests ajuts tenen un doble objectiu: retenir el talent local i atraure investigadors d’excel·lència estrangers.

El programa de beques de la Fundació ”la Caixa” és el més important dels que promouen les entitats privades d’Espanya i Europa, tant pel nombre de beques convocades com per la varietat de les disciplines.

El 2023 l’entitat ha destinat més de 20 milions d’euros a aquestes beques amb l’objectiu de donar suport a joves talents i fomentar la recerca innovadora i d’alta qualitat a la península Ibèrica.

• Presideixen l’acte de lliurament de les beques:
    ​- Elisa Durán, directora general adjunta de la Fundació ”la Caixa”
    ​- Emilia Jordi, directora del Programa de Beques de la Fundació ”la Caixa”
  • Participants en la taula rodona:
    ​- Quique Bassat, director general de l’Institut de Salut Global de Barcelona (ISGlobal)
    - Valle Palomo I Javier Argüello, exbecaris de la Fundació ”la Caixa”