Anna Andreu estrenarà el seu tercer disc el 2025.
Anna Andreu estrenarà el seu tercer disc el 2025.@ Anna Andreu

27 novembre de 2024

Tarragona19:00Presencial

La veu d'Anna Andreu aterra a CaixaForum Tarragona

CaixaForum Tarragona | Cristòfor Colom, 2

Afegir-ho als meus esdeveniments

Amb dos àlbums d'estudi publicats (Els Mals Costums i La Mida), un EP (Tots els Cingles) i més de cent quaranta concerts a l'esquena, Anna Andreu s'ha convertit en un clàssic contemporani del panorama musical.

Després d'una extensa gira a nivell nacional juntament amb la seva inseparable bateria, Marina Arrufat, la cantant de Sant Quirze del Vallès es troba treballant al seu nou àlbum, el tercer d'estudi. Per calmar l'espera fins a la primavera del 2025, l'Anna, guitarra a la mà, ens parlarà a CaixaForum Tarragona del procés creatiu que hi ha darrere de les seves cançons.

La presentació anirà a càrrec Pau Ferran, actor i creador escènic. Actualment, forma part del repartiment de Com si fos ahir, de TV3, i està en fase de creació de Lot 5/6. Pedra, dirigit per Carlota Grau.

Cicle Trobades amb...

La Fundació ”la Caixa” presenta una nova edició del consolidat cicle Trobades amb…, un espai de diàleg informal on els espectadors poden conèixer artistes avantguardistes que revolucionen l'escena actual.

Aquests cicles són més que esdeveniments culturals; són espais d'aprenentatge i d'inspiració. Cada diàleg destaca per apropar al públic les expressions artístiques més innovadores i avantguardistes del moment, dirigides a una audiència que cerca experiències estimulants.