Anna Andreu estrenarà el seu tercer disc el 2025.
Anna Andreu estrenarà el seu tercer disc el 2025.@ Anna Andreu

28 novembre de 2024

Lleida19:00Presencial

La veu d'Anna Andreu aterra a CaixaForum Lleida

CaixaForum Lleida | Avinguda de Blondel, 3

Afegir-ho als meus esdeveniments

Amb dos àlbums d'estudi publicats (Els Mals Costums i La Mida), un EP (Tots els Cingles) i més de cent quaranta concerts a l'esquena, Anna Andreu s'ha convertit en un clàssic contemporani del panorama musical.

Després d'una extensa gira a nivell nacional juntament amb la seva inseparable bateria, Marina Arrufat, la cantant de Sant Quirze del Vallès es troba treballant al seu nou àlbum, el tercer d'estudi. Per calmar l'espera fins a la primavera del 2025, l'Anna, guitarra a la mà, ens parlarà a CaixaForum Lleida del procés creatiu que hi ha darrere de les seves cançons.

La presentació d'aquest capítol del cicle Trobades amb..., la farà Xavi Menós, fotògraf, creador de continguts digitals i col·laborador habitual del diari Segre. Ha creat continguts digitals per Shakira, Coldplay, l'escriptora Elvira Lindo o l'editora de moda Nina García

Cicle Trobades amb...

La Fundació ”la Caixa” presenta una nova edició del consolidat cicle Trobades amb…, un espai de diàleg informal on els espectadors poden conèixer artistes avantguardistes que revolucionen l'escena actual.

Aquests cicles són més que esdeveniments culturals; són espais d'aprenentatge i d'inspiració. Cada diàleg destaca per apropar al públic les expressions artístiques més innovadores i avantguardistes del moment, dirigides a una audiència que cerca experiències estimulants.