Després de quatre anys de producció, la Fundació ”la Caixa” estrena a nivell mundial aquesta experiència emocional gràcies a la tecnologia de realitat virtual.© Fundació "la Caixa"

Symphony. Un viatge al cor de la música

Vàries ciutats

03.09.24

Una experiència immersiva pionera amb tecnologia de realitat virtual condueix els espectadors en un viatge emocional a l’interior de la música.

Sota la batuta de Gustavo Dudamel i acompanyats dels més de cent músics que integren la prestigiosa Mahler Chamber Orchestra, els espectadors poden viure i sentir la música d’una manera inèdita i única que els permetrà fins i tot entrar a l’interior d’un instrument.

Dos grans espais acolliran tecnologia d’avantguarda per guiar-nos, a través del gran director veneçolà, en un viatge emocional a l’ànima de la música, protagonitzat per les composicions de Ludwig van Beethoven i també per peces de Gustav Mahler i Leonard Bernstein.

Aquest projecte itinerant i estable a Barcelona, ideat i produït per la Fundació ”la Caixa”, ofereix l’oportunitat d’entendre, a través de la imatge i de la música, la forma en què, des de la simplicitat d’un tros de fusta o la rudesa d’un tros de metall, es construeix un univers tan sofisticat i bell como el d’una orquestra simfònica. L’ambició de la iniciativa és contribuir a divulgar la música clàssica a través de les composicions simfòniques i portar-la tant al gran públic com a tots els amants de la música, que també es poden sentir atrets per aquesta experiència inèdita.

• Concepció, direcció i producció: Fundació ”la Caixa”
  • Idea original, guió i direcció artística: Igor Cortadellas
  • Direcció musical: Gustavo Dudamel