Presentació #JoCanto Adeste Fideles amb l’alcalde de Sevilla, José Luis Sanz; la directora general adjunta de la Fundació ”la Caixa”, Elisa Durán, i els cors que hi han participat.
Presentación #YoCanto Adeste Fideles con el alcalde de Sevilla, José Luis Sanz; la directora general adjunta de la Fundación ”la Caixa”, Elisa Durán, y los coros participantes.

L’esperit nadalenc s’encomana al ritme de l’Adeste fideles en el nou vídeo participatiu de la Fundació ”la Caixa”

16.12.23

La Fundació ”la Caixa” llança el #JoCanto Adeste fideles, un nou projecte participatiu que ha reunit 300 veus amateurs de Sevilla el resultat final del qual veurà la llum demà en un acte amb els cantaires.

Amb aquesta iniciativa, l’entitat consolida l’activitat musical participativa oferint a cantants aficionats la possibilitat de formar part d’una gravació audiovisual professional amb un rodatge en format presencial. En el vídeo, vuit cors andalusos uneixen les seves veus al so de la banda de swing The Choco’s Hot Seven, amb la col·laboració del Joven Coro de Andalucía.

Igor Cortadellas ha estat l’encarregat de la direcció creativa del vídeo, al qual s’han sumat Marco Antonio García de Paz com a director coral, Alfred Tapscott en la producció musical i els arranjaments, i la coreògrafa Anna Llombart.

Com a novetat, aquest any el vídeo es publicarà en obert i no caldrà registrar-se a CaixaForum+, la plataforma en línia gratuïta de la Fundació "la Caixa" referent en divulgació cultural i científica que permet accedir a una gran varietat de continguts audiovisuals.

Etiquetes