Més de 330 persones entonen una Bohemian Rhapsody participativa en un vídeo coral impulsat per la Fundació ”la Caixa”

12.07.21

La iniciativa #JoCanto, protagonitzada per centenars de veus amateurs des de casa seva, aquesta vegada ha afrontat l’especial repte artístic i musical d’interpretar una obra de gran complexitat que barreja diferents estils.

Merlí Borrell ha estat l’encarregat de l’edició de vídeo i Oriol Padrós ha estat el responsable de la producció d’àudio. D’altra banda, Daniel Anglès i Gerard Ibáñez s’han encarregat de la dramatúrgia i de l’arranjament vocal, respectivament.

Aquest llançament suposa la consolidació de l’activitat musical participativa en l’àmbit digital de la Fundació ”la Caixa”, després de l’èxit de #JoCanto Viva la Vida i #JoCanto Al·leluia.

Etiquetes