La Fundació ”la Caixa” promou un vídeo participatiu amb l’Al·leluia de Händel entonat per veus amateurs

21.12.20

La Fundació ”la Caixa” ha llançat un projecte participatiu digital amb l’«Al·leluia» d’El Messies, de Georg Friedrich Händel, que ha sumat més de 350 veus amateurs de la geografia espanyola i portuguesa a les portes de la celebració de les festes nadalenques.

Amb una innovadora proposta visual de la mà d’Igor Studio, el vídeo coral fusiona imatges dels participants amb les gravades a la Basílica de Santa Maria del Mar de Barcelona.

La iniciativa #JoCanto Al·leluia, recollida a l’Àgora Digital de CaixaForum i al web de la Fundació ”la Caixa”, és un nou projecte participatiu digital que ha unit veus d’Espanya, i per primera vegada de Portugal, des de 14 fins a 82 anys d’edat.

Aquest projecte suposa el trasllat, per segona vegada, a l’àmbit digital de l’activitat musical participativa de la Fundació ”la Caixa”, que té una llarga tradició de més de vint-i-cinc anys, i que arriba després de l’èxit de #JoCanto Viva la Vida.

Etiquetes