La Fundació ”la Caixa” fon vida i obra de Beethoven en un concert teatralitzat pel seu 250 aniversari

15.12.20

La Fundació ”la Caixa” celebra els 250 anys del naixement del compositor Ludwig van Beethoven amb el llançament, dimecres 16 de desembre, d’un concert escenificat que fon vida i obra del genial compositor.

El concert traça un recorregut per detalls de la vida del gran geni, des dels seus inicis, marcats per ideals i dificultats, la prosperitat amb el Concert per a piano núm. 5, Emperador, passant per la celebració de la fraternitat amb lHimne a l’alegria, fins a l’admiració per la naturalesa i la decadència auditiva.

«En un moment en el qual no podem celebrar el Nadal com ens agradaria, la Fundació ”la Caixa” ha volgut compartir amb tothom un concert molt especial amb vocació pedagògica, per contribuir al benestar de les persones a través de la música», afirma la directora general adjunta, Elisa Durán.

Etiquetes