Nalini Malani, Premi Joan Miró 2019

23.05.19

L’artista índia és la guanyadora de la setena edició del premi que organitzen la Fundació Joan Miró i ”la Caixa”, una de les distincions d'art contemporani més prestigioses i dotades del món.

El jurat ha valorat el seu llarg compromís amb els silenciats i els desposseïts d’arreu, especialment amb les dones, a través d’un treball artístic complex basat en instal·lacions immersives i en una iconografia personal on convergeixen el coneixement profund de les mitologies antigues i la denúncia decidida de les injustícies contemporànies.

”la Caixa” es fa càrrec de la dotació de 70.000 euros del premi i de la producció de l’exposició monogràfica que Nalini Malani protagonitzarà l’any 2020 a la Fundació Joan Miró.

L'acte ha comptat amb la presència de la directora general adjunta de la Fundació Bancària ”la Caixa”, Elisa Durán.

Etiquetes