L’Obra Social ”la Caixa” estrena al Kursaal de Manresa Cantem el cinema!, un concert inèdit en format participatiu

22.11.17

Amb motiu del centenari de la presència de ”la Caixa” a Manresa, l'entitat estrena a la ciutat un nou espectacle, Cantem el cinema!, en col·laboració amb el Kursaal.

Amb una consolidada trajectòria en l'organització de concerts en format participatiu, l'Obra Social ”la Caixa” presenta en primícia a tot l'Estat aquest concert el pròxim dimecres 22 de novembre.

Aquest projecte participatiu oferirà a més de 90 persones aficionades a la música l'oportunitat de debutar a l'escenari de la Sala Gran del Kursaal, juntament amb solistes i una orquestra professional, en un recorregut per alguns dels temes més emblemàtics de la història del cinema, com ara Superman, Esmorzar amb diamants, Cinema Paradiso, Titanic o Star Wars, entre d'altres.

Sota la direcció de Salvador Brotons, actuarà a Cantem el cinema! una de les formacions més singulars i carismàtiques de casa nostra, l'Orquestra Simfònica del Vallès, juntament amb la soprano Ana San Martín.

Després d'un intens treball de preparació durant dos mesos, el cor, format per membres de quatre formacions de la comarca -Coral Al Vent, Coral Mixta d'Igualada, Coral Romança i Esclat Gospel Singers-, interpretarà fragments musicals de quatre dels compositors més importants de la història del cinema: John Williams, Ennio Morricone, Henry Mancini i James Horner.

Des del 1995, més de 51.000 persones han participat, cantant, en els concerts organitzats per l'Obra Social ”la Caixa”, amb un públic que supera les 457.000 persones.

Etiquetes