El Festival celebrarà 28 concerts d’estrelles musicals nacionals i internacionals

17.03.17

El Festival organitzat pel Clipper's Live amb la col·laboració de la Fundació Bancària ”la Caixa” se celebrarà del 7 de juliol al 22 d'agost, en els Jardins de Cap Roig, entre els termes municipals de Palafrugell i Mont-ras.

Wilco, la banda d'indie rock més reconeguda internacionalment, serà l'encarregada de pujar a l'escenari de Cap Roig el cap de setmana de la inauguració per presentar el seu 10è àlbum d'estudi Schmilco (setembre 2016). Per la seva part, la icona de la música pop-urbana internacional Jason Derulo s'encarregarà de clausurar aquesta nova edició.

El cartell de la dissetena edició reafirma, una vegada més, el seu esperit eclèctic, des del pop més local al rock més internacional, i es completa amb noms tan destacats com Pretenders, Estopa, India Martinez, Luis Fonsi, Dani Martín, Iván Ferreiro, Ramon Mirabet, Sweet California, Sidonie, La Iaia, Umberto Tozzi, Hombres G, Ben Harper, Andrea Bocelli i David Bisbal.

Enguany, el concert solidari anirà a càrrec d'Umberto Tozzi a benefici de l'Institut d'Investigació Biomèdica de Girona. La programació infantil Cap Roig Mini presentarà per a tots els públics Alicia en el país de las maravillas i La Sirenita.

Els mitjans interessats en accedir a imatges dels artistes presents en l'edició Cap Roig 2017 poden demanar-les a través de la web http://caproigfestival.com/

Etiquetes