Més d’un centenar de cantants no professionals participen al Teatre Tívoli a El Musical: Grans Èxits de l’Obra Social ”la Caixa” i Stage Entertainment Espanya

08.02.16

L'Obra Social ”la Caixa” i Stage Entertainment Espanya s'han unit per fer realitat el somni de qualsevol aficionat al gènere musical: formar part d'El Musical: Grans Èxits i actuar a l'escenari de l'emblemàtic Teatre Tívoli de Barcelona el proper 8 de febrer a les 21 hores.

Aquest nou concert participatiu ofereix a més de cent persones aficionades a la música l'oportunitat de participar, al costat de solistes i un conjunt instrumental professional, en un emotiu recorregut per alguns dels musicals més emblemàtics: El Rei Lleó; L'home de la Manxa; Jesus Christ Superstar, Cats o Els Miserables.

Sota la direcció de Daniel Anglès i Xavier Torras, El Musical comptarà amb l'actuació dels solistes Nina, Talia del Val, Carlos Solano i Joan Vázquez, alguns dels protagonistes de grans produccions musicals al nostre país com Els Miserables, Mamma Mia! o La Bella i la Bèstia.

Més de 42.000 persones han participat en els diferents concerts participatius organitzats per l'Obra Social ”la Caixa” des de 1995, i unes 392.000 persones han assistit als concerts realitzats per tota la geografia espanyola.

Etiquetes