Sting, Lady Gaga & Tony Bennett i Alejandro Sanz, estrelles del Cap Roig 2015

06.03.15

El Festival se celebrarà del 10 de juliol al 16 d'agost, als Jardins de Cap Roig, entre els termes municipals de Palafrugell i Mont-ras.

Sting, referència del pop-rock britànic, amb més de cent milions de discos venuts, oferirà el concert inaugural, mentre que la cloenda serà a càrrec d'Alejandro Sanz, la veu més internacional del pop espanyol.

El cartell de la 15a edició reafirma el seu esperit eclèctic, des del pop més local al rock més internacional i es completa amb noms tan destacats com Lady Gaga & Tony Bennett, Ben Harper, Julieta Venegas, Passenger, Macaco, Miguel Bosé, Pablo Alborán, Rosario, Bustamante, Antonio Orozco, Gemeliers, Els Amics de les Arts, Blaumut, Mishima, Núria Graham i Joan Miquel Oliver.

Enguany, la programació continua dedicant una nit al fenomen popular dels grups corals, la nit Oooh! Cap Roig, amb la doble actuació de DeuDeVeu i In Crescendo. Una nit especial i solidària. I la programació infantil Cap Roig Mini amplia la seva oferta d'èxit per a totes les edats amb SP3 i Peppa Pig.

Etiquetes