El Messies participatiu de l’Obra Social ”la Caixa” compleix 20 anys

15.12.14

L'Obra Social ”la Caixa” presenta el concert participatiu d'El Messies de Händel, que amb aquesta arriba a la seva vintena edició.

L'organització d'un concert amb l'oratori de Händel a càrrec de "la Caixa" es remunta a la dècada dels 80, però és des de 1995 quan adquireix el format "participatiu" amb l'objectiu d'estimular la pràctica social del cant i reconèixer la tasca que es porta a terme des de les associacions corals.

Des de llavors, l'entitat ha estès el seu programa de concerts participatius per tota la geografia espanyola. En aquests 20 anys, han participat unes 39.000 persones en els concerts amb un públic que supera les 360.000 persones.

Els concerts participatius de l'Obra Social ”la Caixa” ofereixen a les persones aficionades a la música coral l'oportunitat de participar en una emotiva celebració col·lectiva de la música al costat d'intèrprets de reconegut prestigi internacional.

Per a aquesta edició, són més de 400 els cantants no professionals que participaran en cadascun dels dos concerts programats per l'Obra Social ”la Caixa” al costat de l'orquestra i el cor de The Age Of Enlightenment, i sota la batuta del director britànic Robert Howarth.

Etiquetes