El Messies de l’Obra Social ”la Caixa” arriba a la majoria d’edat

16.12.13

L'Obra Social ”la Caixa” presenta el concert participatiu d'El Messies de Händel, que ofereix a les persones aficionades a la música coral l'oportunitat de participar en una emotiva celebració col·lectiva de la música al costat d'intèrprets de reconegut prestigi internacional.

La interpretació conjunta d'El Messies, una de les obres més emblemàtiques i significatives del repertori de tots els temps, ha registrat un nou èxit de participació, amb una xifra de més de 440 cantants no professionals en cadascun dels dos concerts programats per l'Obra Social ”la Caixa”.

Aquest projecte va néixer el 1995 a Barcelona amb l'objectiu de reconèixer i estimular la pràctica social del cant i de la música que es du a terme des de les associacions corals. Des de llavors, unes 36.000 persones han participat en els diferents concerts participatius organitzats per tota la geografia espanyola, amb un públic que supera les 330.000 persones.

Els concerts d'aquest any tindran lloc al Palau de la Música Catalana els dies 16 i 17 de desembre. Compten amb la participació de la reconeguda Orquestra Barroca Catalana i el Cor de Cambra del Palau de la Música Catalana que, al costat dels cantants no professionals i sota la batuta del prestigiós director Daniel Reuss, ens oferiran una emotiva interpretació de l'oratori de Händel.

El projecte d'El Messies de l'Obra Social ”la Caixa” es completa amb el concert familiar que té lloc el diumenge 15 de desembre, i en el qual, després de la seva feina al taller Cantem el Messies, participaran 200 nens en situació de vulnerabilitat.

Etiquetes