Uns 170 cantants interpretaran a Tarragona el concert participatiu de l’Obra Social ”la Caixa” Grans cors d’òpera

Tarragona

12.07.13

L'Obra Social ”la Caixa” presenta, en col·laboració amb l'Ajuntament de Tarragona, el concert participatiu Grans cors d'òpera.

Aquest concert en format participatiu de l'Obra Social ”la Caixa” oferirà a les persones aficionades a la música coral l'oportunitat de participar en una emotiva celebració col·lectiva de la música, al costat d'intèrprets professionals de reconegut prestigi: l'Orquestra Simfònica del Vallès i els Cors d'Amics de l'Òpera de Sabadell, sota la batuta de Rubén Gimeno.

Participen sis agrupacions corals tarragonines amb prop de 170 cantants no professionals que, després d'un intens treball de preparació, canten algunes de les parts corals de les òperes més cèlebres de la història, com ara l'«Escena triomfal» d'Aida (Giuseppe Verdi) o el «Cor a bocca chiusa» de Madama Butterfly (Giacomo Puccini).

Unes 36.000 persones han participat en els diferents concerts participatius organitzats per l'Obra Social ”la Caixa” des del 1995, i més de 330.000 persones han assistit als concerts oferts per tota la geografia espanyola.

El concert participatiu Grans cors d'òpera tindrà lloc al Camp de Mart de Tarragona  el divendres 12 de juliol a les 22 hores.

Etiquetes