Uns 150 cantants interpretaran a Girona el concert participatiu de l’Obra Social ”la Caixa” Grans cors d’òpera

Girona

17.05.13

L’Obra Social ”la Caixa” presenta, en col·laboració amb la Fundació Auditori / Palau de Congressos de Girona, el concert participatiu Grans cors d’òpera.

Després de l’èxit de Carmina Burana de Carl Orff (any 2011) i d’El Messies de Händel (2012), l’Obra Social ”la Caixa” aposta per aquest nou repertori a Girona. Es tracta del sisè concert participatiu que organitza l’entitat a la ciutat.

Aquest concert de l’Obra Social ”la Caixa” en format participatiu oferirà a les persones aficionades a la música coral l’oportunitat de participar en una emotiva celebració col·lectiva de la música al costat d’intèrprets professionals de prestigi reconegut: l’Orquestra Simfònica del Vallès i els cors d’Amics de l’Òpera de Sabadell i de Girona, sota la batuta de Rubén Gimeno.

Hi participen set agrupacions corals gironines amb prop de 150 cantants no professionals que, després d’un intens treball de preparació, canten algunes de les parts corals de les òperes més cèlebres de la història, com ara «Cor d’esclaus hebreus» de Nabucco (Giuseppe Verdi), «Cor dels pelegrins» de Tannhäuser (Richard Wagner), «Escena triomfal» d’Aïda (Giuseppe Verdi) i «Cor a bocca chiusa» de Madama Butterfly (Giacomo Puccini).

Unes 36.000 persones han participat en els diferents concerts participatius organitzats per l’Obra Social ”la Caixa” des del 1995, i més de 330.000 persones han assistit als concerts oferts per tota la geografia espanyola.

El concert participatiu Grans cors d’òpera tindrà lloc a l’Auditori de Girona el divendres 17 de maig a les 21 hores.

Etiquetes