380 ciutadans interpreten Grans cors d’òpera en el concert participatiu de l’Obra Social ”la Caixa”

29.06.12

L’Obra Social ”la Caixa”, en col·laboració amb l’Orquestra i el Cor Nacionals d’Espanya (OCNE) de l’Institut Nacional de les Arts Escèniques i de la Música (INAEM), presenta a l’Auditorio Nacional de Música la segona edició del concert participatiu Grans cors d’òpera.

Després de l’èxit d’El Messies de Händel i el Carmina Burana de Carl Orff, l’Obra Social ”la Caixa” aposta per aquest nou format de concert participatiu a Madrid.

Aquesta vegada, 380 aficionats a la música simfonicocoral tindran l’oportunitat de participar, després d’un intens treball de preparació des del mes de maig passat, en un gran esdeveniment musical juntament amb l’OCNE i sota la batuta del prestigiós director d’orquestra Josep Pons.

En aquesta nova edició del concert participatiu organitzat per l’Obra Social ”la Caixa”, es podran sentir algunes de les parts corals de les òperes més cèlebres de la història, com «Cor de bruixes» de Macbeth (Giuseppe Verdi), «Processó i coral» de Die Meistersinger von Nürnberg (Richard Wagner), «Marxa dels torejadors» de Carmen (Georges Bizet), «Escena triomfal» d’Aida (Giuseppe Verdi) o el «Cor a bocca chiusa» de Madama Butterfly (Giacomo Puccini).

El concert participatiu Grans cors d’òpera se celebrarà a l’Auditorio Nacional de Música de Madrid els dies 29 i 30 de juny, a les 19.30 h.

Etiquetes