Més de 370 cantaires aficionats participaran en el concert participatiu de l’Obra Social ”la Caixa” i l’OBC: Un Requiem alemany de Brahms

27.06.12

L'Obra Social ”la Caixa” i l'Orquestra Simfònica de Barcelona i Nacional de Catalunya presenten el concert participatiu Ein deutsches Requiem de Brahms, que s'interpretarà el dimecres 27 i el dijous 28 de juny, a les 21 hores a L'Auditori de Barcelona.

És el primer cop que l'Obra Social ”la Caixa” i l'OBC organitzen un concert participatiu amb aquesta magnífica obra.

Hi participaran més de 370 cantaires no professionals, al costat de l'Orquestra Simfònica de Barcelona i Nacional de Catalunya, l'Orfeó Català i els solistes Marta Mathéu (soprano) i Gyula Orendt (baríton), tots ells sota la batuta del prestigiós director Paul Goodwin.

Els dos directors preparadors han portat a terme un intens treball de preparació dels cantaires en els darrers dos mesos, gràcies al qual han pogut assolir els objectius marcats per Goodwin, cosa que els permetrà participar en aquesta emotiva celebració col·lectiva de la música.

Més de 28.000 persones han participat en els diferents concerts participatius organitzats per l'Obra Social ”la Caixa” des del 1995, i gairebé 266.000 persones han assistit als concerts oferts per tota la geografia espanyola.

Etiquetes