Més de 450 cantaires aficionats participaran en el concert participatiu de l’Obra Social ”la Caixa” i la Fundació Privada de L’Auditori i l’Orquestra: el Requiem de Mozart

28.06.11

L'Obra Social ”la Caixa” i la Fundació Privada de L'Auditori i l'Orquestra presenten el concert participatiu del Requiem de Mozart, que s'interpretarà el dimecres 29 i el dijous 30 de juny, a les 21 hores a L'Auditori de Barcelona.

En aquesta segona edició del Requiem de Mozart a Barcelona seran més de 450 cantaires els que, juntament amb l'Orquestra Simfònica de Barcelona i Nacional de Catalunya, el Cor de Cambra del Palau de la Música Catalana i un conjunt destacat de solistes, interpretaran aquesta obra tan popular sota la batuta del prestigiós director Matthias Bamert.

Els directors preparadors han portat a terme un intens treball de preparació dels cantaires, que han assolit, assaig rere assaig, els objectius marcats pel director Matthias Bamert, cosa que els permetrà participar en aquesta emotiva celebració col·lectiva de la música.

Més de 24.000 persones han participat en els diferents concerts participatius organitzats per l'Obra Social ”la Caixa” des del 1995, i gairebé 235.000 persones han assistit als concerts oferts per tota la geografia espanyola.

Etiquetes